نسخه كامل كارتون خانواده دكتر ارنست با كيفيت عالي

۱۳ بازديد

كارتون خانواده دكتر ارنست دوبله كامل

 كارتون خانواده دكتر ارنست كيفيت عالي

كارتون قديمي خانواده دكتر ارنست دوبله فارسي+زبان اصلي

كارتون خانواده دكتر ارنست دوبله كامل


كارتون خانواده دكتر ارنست يكي از كارتونهاي زيبا و ماندگار قديمي با داستان جذاب مي باشد.اتفاقات جالبي كه در طول كارتون براي خانواده ارنست رخ ميدهد باعث جذابيت بيشتر كارتون شده است.نام اصلي اين كارتون قديمي بسيار زيبا فلون در جزيره شگفت انگيز به انگليسي: FLONE ON THE MARVELOUS ISLAND است كه در شبكه ايران به نام كارتون خانواده دكتر ارنست پخش شد.

مشخصات كارتون خانواده دكتر ارنست:

نام كارتون : خانواده دكتر ارنست (كامل)

كيفيت صدا و تصوير : عالي

زبان : دوبله دو زبانه(فارسي و زبان اصلي)

فرمت : DVD

قابل پخش در دستگاه هاي DVD Player و كامپيوتر

عرضه شده در : 8 DVD

كارتون خانواده دكتر ارنست

خلاصه اي از داستان كارتون خانواده دكتر ارنست:

دكتر ارنست نامه اي از دوست انگليسي خود كه در استراليا اقامت دارد دريافت مي كند. وي در نامه از دكتر ارنست مي خواهد تا به او بپيوندد زيرا در استراليا مهاجران به  پزشك نياز دارند. به همين دليل اعضاي خانواده، تصميم مي گيرند تا خانه قديمي خود را ترك كنند و راهي سفر دريايي به سوي استراليا شوند

دكتر ارنست و خانواده اش در حال سفر به استراليا هستند كه كشتيشان بين راه غرق مي شود ، اما آنها نجات پيدا كرده و به جزيره اي دورافتاده وارد مي شوند.
در طول اقامت طولانيشان در جزيره خانواده دكتر ارنست سعي مي كنند با كمترين امكاناتي كه دارند زندگي خود را اداره كنند و نياز هايشان را برطرف كنند.
انيميشن سريالي دكتر ارنست يكي از خاطره ساز ترين كارتون دوران كودكي خيلي از ماها مي باشد.بدون شك ديدن اين كارتون قديمي جذاب و ديدني براي تك تك ما جذاب خواهد بود.

كارتون خانواده دكتر ارنست

نام اصلي اين كارتون زيبا (فلون در جزيره شگفت انگيز) به انگليسي: FLONE ON THE MARVELOUS ISLAND مي باشد كه در ايران به اسم خانواده دكتر ارنست پخش شد. كارتون دكتر ارنست پس از پخش بينندگان زيادي را به خود جذب كرد و از پرفروش ترين كارتون هاي انيمشني در زمان خود به
حساب مي آيد
قيمت :12500 تومان
كارتون خانواده دكتر ارنست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.